Pomysł na świetny biznes czasami przychodzi niespodziewanie i tak też było w tym przypadku. Ich przygoda z groomingiem zaczęła się, gdy po skończonych studiach zootechnicznych, rozpoczęli pracę w gabinecie weterynaryjnym. Szybko zorientowali się, że zarówno usług pielęgnacyjnych, jak i samych rąk do pracy przy tego typu zabiegach, wciąż brakuje. Postanowili zostać groomerem, a przyszłości otworzyć własny salon. Dzisiaj Małgosia i Michał Adamczyk są właścicielami dwóch. Posłuchajcie rozmowy z kolejnymi Surferami Wiedzy i zobaczcie, jak zbudować prężnie działający biznes w oparciu o nietypową pasję.
Groomer to zawód zdecydowanie niszowy, ale jak udowadnia Małgosia i Michał – da się go przekształcić w dochodowy biznes. Właściciele dwóch salonów „Showdog” podkreślili, jak ważne w tej kwestii jest samodoskonalenie i dążenie do perfekcji. Do prowadzenia własnej firmy nie wystarczy bowiem samo przygotowanie zawodowe, równie ważne okazuje się szlifowanie i rozwijanie zdobytych umiejętności, obserwacja rynku, a przede wszystkim zdobywanie doświadczenia.
O swoich zmaganiach w dążeniu do biznesowego celu, opowiedzieli podczas kolejnego, środowego webinarium w rozmowie z Piotrem Maczugą. Zapraszamy do oglądania!
Wszystkie spotkania w ramach „Surferów Wiedzy” to część programu akceleracyjnego skierowanego
do osób, które chciałyby zbudować własny biznes w oparciu o swoją pasją, jaką jest dzielenie się
wiedzą i edukacja innych. Akcelerator ma za zadanie pomóc im w stworzeniu własnego produktu,
dostarczając wiedzę doświadczonych mentorów, narzędzia czy zaplecze produkcyjne. Prowadzimy
projekty od narodzin pomysłu do gotowego produktu, mogącego wejść na rynek i oczywiście na
siebie zarabiać. Bohaterami naszej serii webinarów są twórcy wybranych projektów, biorących udział
w pierwszej edycji Akceleratora.
Podobał Ci się #4 odcinek „Surferów Wiedzy”? Zobacz poprzednie!