Niezależnie od tego, czy jesteś wschodzącą gwiazdą konferencyjnej sceny, budujesz wizerunek eksperta, czy po prostu chcesz umocnić swoją pozycję na rynku pracy, zapraszamy Cię na jednodniowe, bezpłatne seminarium o budowaniu marki osobistej w digitalowym świecie, z którego dowiesz się:
Jest to świetna okazja do uporządkowania swojej wiedzy i wymiany doświadczeniami z wieloletnimi praktykami
oraz potestowania nowych technologii, które ułatwią nam odnalezienie się w tej rzeczywistości!
Mint Media
Mint Media
Cyfrowy tubylec. Codziennie zajmuje się budową swojej marki osobistej. Ekspert marketingu i social mediów. Pracuje w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie kieruje działem obsługi klienta i wspiera opiekę nad kluczowymi klientami (m.in. PKO BP). Współautor kampanii wyróżnionych przez IAB MIXX Awards czy Klub Twórców Reklamy. Autor artykułów branżowych, aktywny uczestnik branżowych konferencji, szkoleniowiec. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Wykładowca Uczelni Łazarskiego na kierunku marketing internetowy. Autor książek „Twoja firma w social media” i „Ty w social mediach”.
Digital Knowledge Village
Digital Knowledge Village
Od ponad 10 lat zajmuje się zawodowo prowadzeniem projektów w zakresie nowoczesnych multimediów w biznesie, edukacji i rozrywce. Na co dzień realizuje projekty biznesowe dla Fundacji Obserwatorium Zarządzania, w wyjątkowym miejscu – Digital Knowledge Village. W ramach działalności parazawodowej pisze, nagrywa, szkoli i występuje publicznie.
Brand24
Brand24
Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.
Digital Knowledge Village to nowopowstałe miejsce w Warszawie wspierające prowadzenie innowacyjnego biznesu. DKV zorientowane jest na podmioty działające szczególnie w obszarze digital marketingu, szkoleń i doradztwa, komunikacji marketingowej.
Do Twojej dyspozycji oddajemy miejsce do prowadzenia działalności, kompleksową organizację konferencji i szkoleń, szeroki zakres usług multimedialnych.
To seminarium jest już za nami, ale zapraszamy Cię na kolejne >> ZOBACZ <<
Zobacz materiały z wystąpień: