20 kwietnia w DKV odbyło się pierwsze seminarium. Rozmawialiśmy o budowaniu marki osobistej w internecie, dobrych praktykach i przydatnych narzędziach.
Poniżej znajdziecie materiał wystąpienia Mikołaja Winkiela, Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie Mikołaj zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, skutecznie łącząc te tematy w jedność.
Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.
Mikołaj opowiadał w jaki sposób wykorzystać monitoring internetu, aby analizować efekty swojej pracy, być tam gdzie toczy się dyskusja na nasz temat oraz co ważniejsze, w jaki sposób można pozyskiwać nowych klientów wykorzystują właśnie monitoring.
PS. Dla uczestników Akademii, Bradn24 przygotował specjalny kod, dzięki któremu będziesz mógł testować narzędzie aż przez 45 dni! Wejdź na stronę i zacznij swoją przygodę z monitoringiem!